تعمیر کنترلر و درایو درب کرکره ای پر سرعت آلبانی ALBANY

تعمیر کنترلر و درایو درب کرکره ای پر سرعت آلبانی ALBANY

تعمیر کنترلر و درایو درب کرکره ای پر سرعت آلبانی ALBANY – تعمیر برد الکترونیکی کنترلر درب کرکره ای در کلینیک دیجی برد صورت می پذیرد.

درب کرکره ای پرسرعت

درب های کرکره ای با سرعت بالا ، به عنوان در هایی با عملکرد سریع شناخته می شوند که بهره وری و قابلیت اطمینان بالایی را در محیط های تجاری و صنعتی ارائه می دهند،

به طور متوسط، درهای با سرعت بالا، با سرعتی معادل ۱ متر در ثانیه باز می شوند. این به این معنی است که یک درب با سرعت بالا که دو متر ارتفاع دارد حدود دو ثانیه طول می کشد تا باز شود. در مقایسه، یک درب کرکره ای استاندارد با همان اندازه حدود یازده ثانیه طول می کشد تا باز شود.

درب های کرکره ای معمولا از جنس آلومینیوم هستند بنابراین بسیار قوی ، مستحکم و سبک هستند و از از ورود هر گونه مزاحم جلوگیری می کنند.

مزیت های درب کرکره ای پرسرعت

 امنیت ، با توجه به اهمیت آن در بسیاری از مشاغل یکی از مزیت های درب کرکره ای پرسرعت می باشد.سهولت دسترسی ،  یکی دیگر از مزایای درب های کرکره ای می باشد که به کارگران به کارگران و وسایل نقلیه اجازه می دهد تا بدون توقف عملیات به داخل و خارج از اتاق حرکت کنند.کاهش اتلاف انرژی ، با توجه به سریع بسته شدن درب های کرکره ای ، از دیگر خصوصیات بارز این نوع درب ها می باشد.

درایو درب کرکره ای پرسرعت

درب های کرکره ای پرسرعت ، توسط درایو های الکتریکی کار می کنند که معمولا این یونیت در قسمت بالایی درب نصب شده است. در صورت گرم شدن بیش از حد ، منبع تغذیه درایو مختل می شود و نیاز به تعمیر پیدا می کند.

اجزای تشکیل دهنده درب کرکره ای پرسرعت برند آلبانی ALBANY

فتوسل خط درب یا پرده نور از ناحیه بسته شدن در محافظت می کند. در صورت بروز هر گونه اختلال در پرتو ، بسته شدن کرکره متوقف می شود.

پرده های درب انعطاف پذیر ، که ازجنس پلی استر تک رشته ای ، PVC شفاف یا رنگی ، نوار های آلومینیوم است.

درایو drive unit ، که شامل یک موتور الکتریکی ، گیربکس ، سوییچ های محدود است.

فریم های جانبی ، که از فولاد گالوانیزه ، آلومینیوم یا فولاد ضد زنگ می باشد و بسته به مدل درب مجهز به یک سیستم counterbalance کنترل تعادل می باشد.

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *